Psychoterapeutka, psycholog, trenerka języka ruchu i świadomej pracy z ciałem.
Absolwentka psychologii społecznej i klinicznej w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej, specjalizacja: terapia rodzin. Ukończyła Szkołę Psychoterapii w Ośrodku Pomocy i Edukacji Psychologicznej "Intra", Kurs Interwencji Kryzysowej, szkolenie i staże w zakresie SAZ (Stosowanej Analizy Zachowania) w pracy z dziećmi.
Pracuje z dziećmi i młodzieżą z zespołem Aspergera oraz doświadczającymi trudności rozwojowych i trudności w zachowaniu, integrując podejście SAZ i techniki pracy psychoterapeutycznej (podejście humanistyczne, poznawczo-behawioralne). Bardzo lubi współpracę z rodzicami w zakresie wspierania ich w budowaniu więzi z dziećmi i umiejętności wychowawczych. Prowadzi psychoterapię również z osobami dorosłymi, integrując podejście neohumanistyczne (terapia skoncentrowana na emocjach, focusing). Odbyła praktyki oraz staże, pracując z dziećmi z ADHD oraz z dziećmi z całościowymi zaburzeniami rozwoju ze spektrum autyzmu. Prowadziła warsztaty dotyczące asertywności dla osób w kryzysie bezdomności i poszukujących pracy, a także dla pacjentów oddziału terapeutycznego oraz klientów Stowarzyszenia QZmianom.
O pracy z dziećmi myśli tak: Dzieci potrzebują troski i cierpliwości. Zadaniem opiekunów jest nauczenie się okazywania akceptacji tak, by dziecko umiało ją przyjąć. Wtedy zasady i umiejętności stają się tylko dopełnieniem relacji.