REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Niniejszy regulamin sklepu internetowego (zwany dalej Regulaminem) określa zasady korzystania ze sklepu Internetowego, w tym między innymi składania i realizacji zamówień, korzystania z konta klienta, tryb postępowania reklamacyjnego, uprawnienia związane z odstąpieniem od Umowy sprzedaży.

  2. Regulamin jest udostępniany klientowi pod adresem Regulamin sklepu nieodpłatnie, przed zawarciem umowy sprzedaży, w sposób umożliwiający pozyskanie, odtworzenie i utrwalanie treści Regulaminu za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się klient.

  3. Klient zobowiązany jest do przestrzegania wszystkich postanowień Regulaminu. Sprzedaż odbywa się na podstawie aktualnej wersji niniejszego Regulaminu, tj. wersji, która jest obowiązująca i zaakceptowana przez klienta w momencie złożenia zamówienia.

  4. Zawarcie umowy o świadczenie drogą elektroniczną usług konta klienta wskazanych w niniejszym Regulaminie następuje pod warunkiem rejestracji w sklepie internetowym sklep.supernauczyciel.pl, zapoznania się z niniejszym Regulaminem i akceptacji jego treści.

  5. Przez zawarcie umowy o świadczenie drogą elektroniczną usług konta klienta sprzedawca zobowiązuje się do stałego świadczenia na rzecz klienta usług dostępu do konta klienta oraz korzystania ze sklepu internetowego w pełnym zakresie, wynikającym z niniejszego Regulaminu i na zasadach w nim opisanych.

§2 DEFINICJE

  1. Ilekroć w Regulaminie jest mowa o:

    1. sprzedawcy – należy przez to rozumieć Ewa Wojtyra Etekst, adres ul. Lektykarska 44, 01-687 Warszawa, numer NIP: 1180681432, numer REGON: 015332911, e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., – która prowadzi sklep internetowy sklep.Supernauczyciel.pl i za jego pośrednictwem dokonuje sprzedaży produktów szkoleniowych.

    2. kliencie – należy przez to rozumieć osobę fizyczną posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa osobę fizyczną posiadającą ograniczoną zdolność do czynności prawnych, a także osobę prawną lub jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną – korzystającą ze sklepu internetowego, w tym przy pomocy utworzonego dla niej przez sprzedawcę konta klienta;

    3. konsumencie – należy przez to rozumieć klienta będącego osobą fizyczną, korzystającego ze sklepu internetowego;

    4. stronach – należy przez to rozumieć łącznie sprzedawcę i klienta;

    5. umowie sprzedaży – należy przez to rozumieć umowę zawartą na odległość, której przedmiotem jest sprzedaż przez sprzedawcę towaru na rzecz klienta zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie.

    6. sklepie internetowym – należy przez to rozumieć platformę internetową, administrowaną przez sprzedawcę, dostępną on-line poprzez witrynę sklep.supernauczyciel.pl, za pośrednictwem której klient może dokonać zakupu towarów;

    7. systemie teleinformatycznym – należy przez to rozumieć zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci telekomunikacyjnego urządzenia końcowego w rozumieniu ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. – Prawo telekomunikacyjne (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 2460 ze zm.);

    8. towarze – należy przez to rozumieć materiały szkoleniowe w postaci elektronicznej, w szczególności pliki tekstowe, filmy i nagrania, do których klient otrzymuje dostęp;

    9. koncie klienta – należy przez to rozumieć indywidualne konto założone dla klienta w ramach świadczenia usług drogą elektroniczną przez sprzedawcę, za pomocą którego klient korzysta z dostępu do sklepu internetowego oraz ma możliwość między innymi składania zamówień w sposób uproszczony;

    10. adresie elektronicznym – należy przez to rozumieć oznaczenie systemu teleinformatycznego umożliwiające porozumiewanie się za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej;

    11. cenie – należy przez to rozumieć wartość brutto towaru wyrażoną w walucie PLN, uwzględniającą podatek od towarów i usług;

    12. danych osobowych – należy przez to rozumieć informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej;

    13. administratorze danych osobowych – należy przez to rozumieć sprzedawcę, który występując w tej roli samodzielnie lub wspólnie z innymi ustala cele i sposoby przetwarzania Danych Osobowych;

    14. Regulaminie – należy przez to rozumieć niniejszy dokument;

    15. RODO – należy przez to rozumieć ROZPORZĄDZENIE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L.2016.119.1 z dnia 2016.05.04);

    16. zamówieniu należy przez to rozumieć oświadczenie woli klienta złożone za pośrednictwem sklepu internetowego określające: rodzaj i ilość zamawianych towarów; rodzaj dostawy; rodzaj i wysokość płatności; dane klienta, stanowiące ofertę zawarcia umowy sprzedaży między klientem a sprzedawcą.

§3 OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA SKLEPU INTERNETOWEGO

  1. Sklep internetowy prowadzony jest przez sprzedawcę.

  2. Sklep internetowy służy do sprzedaży szkoleń, w których weźmie udział jedna osoba zarejestrowana jako użytkownik i tylko tej osobie zostanie wystawione zaświadczenie o ukończeniu szkolenia – po spełnieniu warunków określonych dla danego szkolenia. W przypadku chęci zakupu szkoleń dla większej liczby osób z danej placówki klient powinien skontaktować się ze sprzedawcą drogą e-mail, wysyłając zapytanie na adres elektroniczny sprzedawcy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

  3. Informacje o towarach zamieszczone na stronach sklepu internetowego nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, lecz zaproszenie do składania ofert w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.

  4. Szkolenia prezentowane w sklepie internetowym zostały przygotowane z najwyższą starannością pod względem merytorycznym.

  5. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów prezentowanych w sklepie internetowym, wprowadzenia nowych towarów do oferty, usuwania towarów z oferty lub zmianę ich opisu, prowadzenia akcji promocyjnych w sklepie internetowym, w szczególności na podstawie regulaminu danej promocji. Wprowadzone zmiany nie wpływają na skuteczność i wykonywanie złożonych wcześniej zamówień przez klienta.

  6. Sprzedawca zapewnia dostępność sklepu internetowego dla klienta wyłącznie on-line i pod warunkiem zapewnienia przez klienta na jego własny koszt:

    1. sprzętu komputerowego z systemem operacyjnym pozwalającym na korzystanie z zasobów sieci Internet,

    2. połączenia z siecią Internet;

    3. dostępu do indywidualnego konta poczty elektronicznej e-mail;

    4. prawidłowo skonfigurowanej przeglądarki internetowej w najnowszej oficjalnej wersji z włączoną opcją obsługi plików typu „cookies” (np. Mozilla Firefox, Google Chrome, Safari, Opera)

  7. Z zastrzeżeniem odmiennych postanowień Regulaminu sklep internetowy jest dostępny dla klienta w okresie korzystania przez niego ze sklepu internetowego przez całą dobę i siedem dni w tygodniu.

  8. Sprzedawca zastrzega możliwość zaistnienia niedostępności on-line sklepu internetowego dla klienta z powodu działań, których celem zapewnienie bezpieczeństwa i stabilności sklepu internetowego na potrzeby napraw, konserwacji, usuwania awarii, wprowadzania niezbędnych adaptacji, zmian i innych tym podobnych czynności.

  9. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany funkcjonalności sklepu internetowego, zarówno poprzez rozbudowywanie go o nowe funkcje, jak i zmiany istniejącej funkcjonalności.

§4 KONTO KLIENTA

  1. Warunkiem korzystania przez klienta z pełnego zakresu funkcjonalności sklepu internetowego jest akceptacja postanowień Regulaminu, nieodpłatna rejestracja konta klienta w sklepie internetowym i potwierdzenie tej rejestracji przez sprzedawcę.

  2. Założenie konta klienta nie jest konieczne do złożenia zamówienia w sklepie internetowym.

  3. Poprzez zarejestrowanie konta klienta oraz akceptację postanowień Regulaminu klient składa oświadczenie woli wyrażające zgodę na świadczenie drogą elektroniczną usług prowadzenia konta klienta zgodnie z postanowieniami Regulaminu.

  4. Podczas rejestracji konta klienta wprowadza on ustalone przez siebie i znane tylko sobie login i hasło. Klient ma obowiązek dbać, aby jego login i hasło pozostały poufne, a w szczególności nie może ich udostępniać osobom nieuprawnionym.

  5. Klient powinien w celu rejestracji konta klienta:

    1. wypełnić formularz rejestracyjny znajdujący się w sklepie internetowym;

    2. wypełnić wszystkie pola formularza oznaczone gwiazdką jako obowiązkowe;

    3. zaakceptować Regulamin.

  6. Dane wpisane do formularza rejestracyjnego podczas rejestracji konta klienta powinny dotyczyć klienta oraz powinny być prawdziwe.

  7. Podczas rejestracji konta klienta na wskazany we wniosku rejestracyjnym adres elektroniczny wysłane zostanie potwierdzenie rejestracji konta klienta w sklepie internetowym, z prośbą o zweryfikowanie danych i zakończenie rejestracji konta klienta. Z tą chwilą zawarta zostaje umowa o świadczenie drogą elektroniczną usługi prowadzenia konta klienta, klient zaś uzyskuje możliwość dostępu do konta klienta i dokonywania zmian podanych podczas rejestracji danych.

  8. Sprzedawca może odmówić przyjęcie rejestracji konta klienta i zawarcia umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną z ważnych przyczyn.

§5 ZAMÓWIENIA I ICH REALIZACJA

  1. Zamówienia można składać za pośrednictwem elektronicznego formularza zamówienia dostępnego w sklepie internetowym przez całą dobę 7 dni w tygodniu.

  2. Klient może złożyć zamówienie po zalogowaniu się do konta klienta bądź bez konta poprzez podanie danych wskazanych w elektronicznym formularzu zamówienia niezbędnych do realizacji zamówienia.

  3. Celem złożenia zamówienia za pośrednictwem sklepu internetowego klient dodaje wybrane przez siebie towary do koszyka, dokonując wyboru rodzaju i liczby towarów oraz naciskając przycisk „Dodaj do koszyka” oraz podejmuje inne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane klientowi komunikaty, w tym wskazuje formę płatności. Następnie klient składa zamówienie przez wysłanie elektronicznego formularza zamówienia do sprzedawcy, wybierając na stronie internetowej sklepu internetowego przycisk „Zamówienie z obowiązkiem zapłaty” (lub jemu równoważny). W celu złożenia zamówienia konieczna jest uprzednia akceptacja postanowień Regulaminu przez klienta. W podsumowaniu zamówienia, przed jego wysyłką do sprzedawcy, klient otrzymuje informację o głównych cechach zamawianych towarów i łącznym koszcie zamówienia, czyli cenie za wybrany towar.

  4. Wysłanie zamówienia przez klienta stanowi złożenie sprzedawcy oferty zawarcia umowy sprzedaży towarów będących przedmiotem zamówienia.

  5. Po złożeniu zamówienia sprzedawca przesyła na podany przez klienta adres elektroniczny informację o przyjęciu zamówienia do realizacji. Informacja ta stanowi oświadczenie sprzedawcy o przyjęciu oferty, co jest równoznaczne z zawarciem przez strony umowy sprzedaży.

  6. Wiążąca i ostateczna jest cena podana w koszyku w chwili składania zamówienia przez Klienta.

  7. Za zamówienie złożone w sklepie internetowym klient może zapłacić:

    1. z góry – przelewem tradycyjnym na rachunek płatniczy Sprzedawcy nr 72 1950 0001 2006 0035 7835 0001 albo przy pomocy płatności elektronicznych i płatności kartą płatniczą za pośrednictwem operatorów płatności elektronicznych.

  8. Klient, dokonując płatności, zostanie poinformowany o jej wysokości bezpośrednio przed jej dokonaniem, a także o dostępnych metodach płatności oraz o danych operatora realizującego płatności. Szczegółowy regulamin dokonywania płatności za pośrednictwem operatorów realizujących płatności elektroniczne dostępny jest na stronie internetowej danego operatora.

  9. W celu dokonania płatności za pośrednictwem operatora płatności elektronicznej klient powinien postępować zgodnie z instrukcjami podawanymi przez operatora płatności elektronicznych, do którego zostanie przekierowany ze sklepu Internetowego, oraz niezwłocznie dokonać zapłaty za złożone zamówienie.

  10. Klient oświadcza, że wyraża zgodę na stosowanie i przekazywanie przez usługodawcę faktur elektronicznych niewymagających podpisów stron w formacie pdf poprzez wysyłanie ich na wskazany przez klienta adres elektroniczny. Sprzedawca dostarcza klientowi fakturę drogą elektroniczną niezwłocznie po otrzymaniu płatności za zamówienie.

  11. Sprzedawca zamieszcza w sklepie internetowym informację o liczbie dni roboczych potrzebnych do wysłania na adres elektroniczny klienta materiałów szkoleniowych, linków, loginów i hasła dostępu do nich, a po zakończeniu szkolenia – zaświadczenia o jego ukończeniu.

  12. Klient powinien sprawdzić, czy otrzymane linki, loginy i hasła są poprawne oraz czy nie ma problemów z otwarciem przesłanych plików. Jeśli coś nie działa poprawnie, należy poinformować o tym sprzedawcę, wysyłając mejla na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

  13. Sprzedawca zastrzega maksymalny czas realizacji zamówienia wynoszący 3 dni robocze od dnia otrzymania płatności. Po bezskutecznym upływie tego terminu klient może anulować zamówienie poprzez przesłanie do Sprzedawcy oświadczenia o anulowaniu zamówienia. W takim przypadku Sprzedawca niezwłocznie zwraca klientowi będącemu Konsumentem wszystkie dokonane przez niego płatności.

  14. Jeśli zamawiający chce otrzymać fakturę, powinien podać wszystkie niezbędne dane, składając zamówienie, ewentualnie wysłać sprzedającemu stosowną informację, np. za pośrednictwem poczty elektronicznej bezpośrednio po dokonanym zakupie.

§6 ROZWIĄZANIE I WYGAŚNIĘCIE UMOWY O ŚWIADCZENIE USŁUG

  1. Niniejszy rozdział nie dotyczy umów sprzedaży, lecz ma zastosowanie wyłącznie do umów o świadczenie drogą elektroniczną usług prowadzenia konta klienta.

  2. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną może zostać rozwiązana przez klienta w każdym czasie za pośrednictwem sklepu internetowego. Sprzedawca dokona potwierdzenia rozwiązania umowy poprzez wysłanie klientowi wiadomości na adres elektroniczny wskazany przez klienta w koncie klienta.

  3. Sprzedawca ma prawo wypowiedzieć umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną w każdym czasie z ważnych przyczyn za 14-dniowym okresem wypowiedzenia. Sprzedawca wypowiada umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną poprzez wysłanie do klienta stosownego oświadczenia woli na adres elektroniczny wskazany przez klienta w koncie klienta.

  4. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną wygasa w razie:

    1. śmierci albo likwidacji klienta;

    2. Likwidacji sprzedawcy albo zaprzestania prowadzenia przez sprzedawcę działalności gospodarczej.

§7 OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Sprzedawca jako administrator danych osobowych dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie możliwe środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami prawa, w tym RODO.

  2. Sprzedawca korzysta w ramach sklepu internetowego z plików cookies i innych podobnych technologii, żeby poprawić efektywność i zaproponować Klientowi coraz doskonalsze funkcjonalności sklepu internetowego oraz bardziej dopasowane reklamy. Jeśli Klient nie zgadza się na zapisywanie i odbieranie informacji w plikach cookies, może on zmienić zasady dotyczące plików cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej lub zastosowanie tzw. opt-out na stronie dostawcy danego rozwiązania technologicznego.

  3. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych przez sprzedawcę znajduje się w Polityce prywatności.

§8 ODPOWIEDZIALNOŚĆ

  1. Klient zobowiązany jest korzystać ze sklepu internetowego zgodnie z jego przeznaczeniem i powstrzymać się od wszelkiej działalności, która mogłaby zakłócić jego prawidłowe funkcjonowanie.

  2. Klientowi zakazuje się wprowadzania do obszaru sklepu internetowego treści o charakterze bezprawnym. Klient ponosi pełną odpowiedzialność za poprawność, zakres, kompletność, treść i zgodność z przepisami prawa danych wprowadzonych i przechowywanych w koncie klienta.

  3. W zakresie dozwolonym przepisami prawa sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za:

    1. blokowanie przez administratorów serwerów pocztowych, które obsługują wiadomości e-mail klienta, przesyłane wiadomości sprzedawcy na adres elektroniczny klienta oraz za usuwanie i blokowanie wiadomości e-mail wysłanych przez sprzedającego przez oprogramowanie zainstalowane na sprzęcie komputerowym używanym przez klienta;

    2. nieprawidłowe działanie sklepu internetowego wynikające z okoliczności, że sprzęt komputerowy, oprogramowanie lub dostęp do Internetu klienta nie spełniają wymagań technicznych wskazanych w Regulaminie;

    3. konsekwencje podania przez klienta błędnych lub niezgodnych z prawdą danych klienta przy rejestracji konta klienta lub składaniu zamówienia.

  4. Sklep internetowy może zawierać odnośniki do innych witryn internetowych. Sprzedawca nie odpowiada za treść, formę oraz poprawność informacji zawartych w tych odnośnikach. Przeglądanie zawartości odnośników odbywa się na własne ryzyko Klienta.

  5. Sprzedawca zastrzega sobie prawo umieszczania w dowolnej części sklepu internetowego treści reklamowych w formach stosowanych w Internecie. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za treści reklamowe zamieszczane w sklepie internetowym oraz za wynikające z tego tytułu roszczenia osób trzecich.

  6. Z zastrzeżeniem bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, w maksymalnym dopuszczalnym przez prawo zakresie odpowiedzialność sprzedawcy za szkody wyrządzone klientom niebędącym konsumentami ogranicza się do kwoty, jaką taki klient zapłacił sprzedawcy za nabycie danego towaru, niezależnie od źródła i podstawy prawnej roszczenia klienta niebędącego konsumentem, a także wyłączona jest odpowiedzialność z tytułu utraconych korzyści.

§ 9 ODSTĄPIENIE OD UMOWY SPRZEDAŻY

  1. Ponieważ przedmiotem sprzedaży są treści cyfrowe, konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży po otrzymaniu zamówionych materiałów, jeśli są one wolne od wad.

  2. Odstąpienie od umowy jest możliwe jedynie, zanim materiały zostały wysłane na podany w zamówieniu / w profilu konsumenta adres e-mail.

  3. Aby odstąpienia od umowy sprzedaży było skuteczne, wystarczy, aby konsument wysłał na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oświadczenie o odstąpieniu.

  4. Jeżeli konsument skorzysta z tej możliwości, sprzedawca prześle konsumentowi niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy.

  5. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży konsument może sformułować w następujący sposób (zachowanie poniższej formuły nie jest jednak obowiązkowe):

Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży

Nazwa Sprzedawcy: Ewa Wojtyra Etekst

Adres Sprzedawcy: ul. Lektykarska 44, 01-687 Warszawa

e-mail Sprzedawcy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Niniejszym odstępuję od zawartej przeze mnie umowy zakupu następujących towarów: ____________________________________________________

zamówionych w dniu ____________________________________

Imię i Nazwisko Konsumenta/-ów: ____________________________________________

Data: ___________________________________________________________________

  1. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży umowa jest uważana za niezawartą.

  2. Sprzedawca zwróci konsumentowi wszelkie otrzymane płatności związane z umową sprzedaży, od której konsument odstępuje.

  3. Sprzedawca dokona zwrotu płatności otrzymanych od konsumenta w ciągu 3 dni roboczych. Zwrot płatności nastąpi tym samym kanałem płatności, jakiego konsument użył celem zapłaty za towar, o ile sprzedawca i konsument nie uzgodnią inaczej.

§10 WADY TOWARU. REKLAMACJE 

  1. Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć klientowi towar wolny od wad.

  2. Sprzedawca odpowiada wobec klienta, na zasadzie rękojmi, za błędy merytoryczne w wysłanych materiałach oraz za uszkodzenia plików, uniemożliwiające ich odczytanie/odsłuchanie.

  3. Konsument ma prawo żądać obniżenia ceny, ponownego przesłania materiałów, a w wypadku błędów merytorycznych odstąpienia od umowy sprzedaży. Niniejsze uprawnienie przysługuje również klientowi będącemu osobą fizyczną zawierającemu umowę bezpośrednio związaną z jego działalnością gospodarczą.

  4. Klient może zgłaszać reklamacje i informacje związane z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przez sprzedawcę umowy sprzedaży, w tym wadami towaru lub świadczeniem usług drogą elektroniczną określonych w Regulaminie, wysyłając wiadomość na adres elektroniczny sprzedawcy biuro@supernauczyciel.

  5. Celem sprawnego rozpatrzenia zgłoszenia reklamacyjnego powinno ono zawierać:

    1. dane zgłaszającego reklamację (imię i nazwisko/nazwę i adres klienta, adres elektroniczny);

    2. opis zdarzenia będącego podstawą reklamacji;

    3. oczekiwania klienta co do sposobu zaspokojenia żądania reklamacyjnego;

    4. dowód zakupu, jeśli reklamacja dotyczy zamówionego towaru.

  6. Sprzedawca w ciągu 14 (czternastu) dni kalendarzowych od otrzymania kompletnego zgłoszenia reklamacyjnego ustosunkuje się do reklamacji klienta i powiadomi go o dalszych działaniach związanych z rozpatrywaną reklamacją.

  7. Klient otrzyma informację o sposobie rozpatrzenia reklamacji drogą korespondencji elektronicznej, na adres elektroniczny podany w zgłoszeniu reklamacyjnym.

§11 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie dnia …………………...

  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do jednostronnej zmiany postanowień Regulaminu, bez konieczności uzasadniania przyczyn takiej zmiany, i jednocześnie zobowiązuje się do informowania klienta o każdorazowej zmianie Regulaminu poprzez umieszczenie jednolitego tekstu Regulaminu na stronie Regulamin sklepu. Zmiany Regulaminu nie mają wpływu na zamówienia złożone przez klienta przed wejściem w życie zmian Regulaminu – zamówienia takie są realizowane według postanowień Regulaminu obowiązującego w dacie składania zamówienia.

  3. Zmiany dokonane w Regulaminie wchodzą w życie z upływem 7 dni od momentu udostępnienia ich treści na stronie Regulamin sklepu. W razie gdy klient nie akceptuje nowej treści Regulaminu ma obowiązek zawiadomić o tym fakcie sprzedawcę, co skutkuje rozwiązaniem umowy o świadczenie usługi prowadzenia konta klienta zgodnie z postanowieniami §6 Regulaminu.

  4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie będą miały odpowiednie przepisy prawa polskiego, w szczególności przepisy Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1740 ze zm.) oraz przepisy Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2020 r., poz. 287ze zm.).

  5. Wszelkie spory wynikłe na tle wykonywania umowy sprzedaży strony będą starały się rozwiązać polubownie. W przypadku braku porozumienia stron będących przedsiębiorcami co do polubownego rozwiązania sporu w terminie 60 dni od daty zgłoszenia roszczenia, właściwym do ostatecznego rozstrzygnięcia sporu będzie sąd właściwy miejscowo dla siedziby sprzedawcy.

  6. Sprzedawca informuje klienta będącego konsumentem o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Należą do nich w szczególności:

    1. stały, polubowny sąd konsumencki działający przy Inspekcji Handlowej

    2. postępowanie mediacyjne w sprawie polubownego zakończenia sporu między klientem a sprzedawcą, które prowadzone jest przed wojewódzkim inspektorem Inspekcji Handlowej;

    3. pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między klientem a sprzedawcą udzielana przez właściwego, powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów.

    4. platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR) dostępna pod adresem https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage