REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
-
Niniejszy regulamin sklepu internetowego (zwany dalej Regulaminem) określa zasady korzystania ze sklepu Internetowego, w tym między innymi składania i realizacji zamówień, korzystania z konta klienta, tryb postępowania reklamacyjnego, uprawnienia związane z odstąpieniem od Umowy sprzedaży.
-
Regulamin jest udostępniany klientowi pod adresem Regulamin sklepu nieodpłatnie, przed zawarciem umowy sprzedaży, w sposób umożliwiający pozyskanie, odtworzenie i utrwalanie treści Regulaminu za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się klient.
-
Klient zobowiązany jest do przestrzegania wszystkich postanowień Regulaminu. Sprzedaż odbywa się na podstawie aktualnej wersji niniejszego Regulaminu, tj. wersji, która jest obowiązująca i zaakceptowana przez klienta w momencie złożenia zamówienia.
-
Zawarcie umowy o świadczenie drogą elektroniczną usług konta klienta wskazanych w niniejszym Regulaminie następuje pod warunkiem rejestracji w sklepie internetowym sklep.supernauczyciel.pl, zapoznania się z niniejszym Regulaminem i akceptacji jego treści.
-
Przez zawarcie umowy o świadczenie drogą elektroniczną usług konta klienta sprzedawca zobowiązuje się do stałego świadczenia na rzecz klienta usług dostępu do konta klienta oraz korzystania ze sklepu internetowego w pełnym zakresie, wynikającym z niniejszego Regulaminu i na zasadach w nim opisanych.
§2 DEFINICJE
-
Ilekroć w Regulaminie jest mowa o:
-
sprzedawcy – należy przez to rozumieć Ewa Wojtyra Etekst, adres ul. Lektykarska 44, 01-687 Warszawa, numer NIP: 1180681432, numer REGON: 015332911, e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., – która prowadzi sklep internetowy sklep.Supernauczyciel.pl i za jego pośrednictwem dokonuje sprzedaży produktów szkoleniowych.
-
kliencie – należy przez to rozumieć osobę fizyczną posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa osobę fizyczną posiadającą ograniczoną zdolność do czynności prawnych, a także osobę prawną lub jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną – korzystającą ze sklepu internetowego, w tym przy pomocy utworzonego dla niej przez sprzedawcę konta klienta;
-
konsumencie – należy przez to rozumieć klienta będącego osobą fizyczną, korzystającego ze sklepu internetowego;
-
stronach – należy przez to rozumieć łącznie sprzedawcę i klienta;
-
umowie sprzedaży – należy przez to rozumieć umowę zawartą na odległość, której przedmiotem jest sprzedaż przez sprzedawcę towaru na rzecz klienta zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie.
-
sklepie internetowym – należy przez to rozumieć platformę internetową, administrowaną przez sprzedawcę, dostępną on-line poprzez witrynę sklep.supernauczyciel.pl, za pośrednictwem której klient może dokonać zakupu towarów;
-
systemie teleinformatycznym – należy przez to rozumieć zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci telekomunikacyjnego urządzenia końcowego w rozumieniu ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. – Prawo telekomunikacyjne (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 2460 ze zm.);
-
towarze – należy przez to rozumieć materiały szkoleniowe w postaci elektronicznej, w szczególności pliki tekstowe, filmy i nagrania, do których klient otrzymuje dostęp;
-
koncie klienta – należy przez to rozumieć indywidualne konto założone dla klienta w ramach świadczenia usług drogą elektroniczną przez sprzedawcę, za pomocą którego klient korzysta z dostępu do sklepu internetowego oraz ma możliwość między innymi składania zamówień w sposób uproszczony;
-
adresie elektronicznym – należy przez to rozumieć oznaczenie systemu teleinformatycznego umożliwiające porozumiewanie się za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej;
-
cenie – należy przez to rozumieć wartość brutto towaru wyrażoną w walucie PLN, uwzględniającą podatek od towarów i usług;
-
danych osobowych – należy przez to rozumieć informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej;
-
administratorze danych osobowych – należy przez to rozumieć sprzedawcę, który występując w tej roli samodzielnie lub wspólnie z innymi ustala cele i sposoby przetwarzania Danych Osobowych;
-
Regulaminie – należy przez to rozumieć niniejszy dokument;
-
RODO – należy przez to rozumieć ROZPORZĄDZENIE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L.2016.119.1 z dnia 2016.05.04);
-
zamówieniu należy przez to rozumieć oświadczenie woli klienta złożone za pośrednictwem sklepu internetowego określające: rodzaj i ilość zamawianych towarów; rodzaj dostawy; rodzaj i wysokość płatności; dane klienta, stanowiące ofertę zawarcia umowy sprzedaży między klientem a sprzedawcą.
-
§3 OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA SKLEPU INTERNETOWEGO
-
Sklep internetowy prowadzony jest przez sprzedawcę.
-
Sklep internetowy służy do sprzedaży szkoleń, w których weźmie udział jedna osoba zarejestrowana jako użytkownik i tylko tej osobie zostanie wystawione zaświadczenie o ukończeniu szkolenia – po spełnieniu warunków określonych dla danego szkolenia. W przypadku chęci zakupu szkoleń dla większej liczby osób z danej placówki klient powinien skontaktować się ze sprzedawcą drogą e-mail, wysyłając zapytanie na adres elektroniczny sprzedawcy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
-
Informacje o towarach zamieszczone na stronach sklepu internetowego nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, lecz zaproszenie do składania ofert w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
-
Szkolenia prezentowane w sklepie internetowym zostały przygotowane z najwyższą starannością pod względem merytorycznym.
-
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów prezentowanych w sklepie internetowym, wprowadzenia nowych towarów do oferty, usuwania towarów z oferty lub zmianę ich opisu, prowadzenia akcji promocyjnych w sklepie internetowym, w szczególności na podstawie regulaminu danej promocji. Wprowadzone zmiany nie wpływają na skuteczność i wykonywanie złożonych wcześniej zamówień przez klienta.
-
Sprzedawca zapewnia dostępność sklepu internetowego dla klienta wyłącznie on-line i pod warunkiem zapewnienia przez klienta na jego własny koszt:
-
sprzętu komputerowego z systemem operacyjnym pozwalającym na korzystanie z zasobów sieci Internet,
-
połączenia z siecią Internet;
-
dostępu do indywidualnego konta poczty elektronicznej e-mail;
-
prawidłowo skonfigurowanej przeglądarki internetowej w najnowszej oficjalnej wersji z włączoną opcją obsługi plików typu „cookies” (np. Mozilla Firefox, Google Chrome, Safari, Opera)
-
-
Z zastrzeżeniem odmiennych postanowień Regulaminu sklep internetowy jest dostępny dla klienta w okresie korzystania przez niego ze sklepu internetowego przez całą dobę i siedem dni w tygodniu.
-
Sprzedawca zastrzega możliwość zaistnienia niedostępności on-line sklepu internetowego dla klienta z powodu działań, których celem zapewnienie bezpieczeństwa i stabilności sklepu internetowego na potrzeby napraw, konserwacji, usuwania awarii, wprowadzania niezbędnych adaptacji, zmian i innych tym podobnych czynności.
-
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany funkcjonalności sklepu internetowego, zarówno poprzez rozbudowywanie go o nowe funkcje, jak i zmiany istniejącej funkcjonalności.
§4 KONTO KLIENTA
-
Warunkiem korzystania przez klienta z pełnego zakresu funkcjonalności sklepu internetowego jest akceptacja postanowień Regulaminu, nieodpłatna rejestracja konta klienta w sklepie internetowym i potwierdzenie tej rejestracji przez sprzedawcę.
-
Założenie konta klienta nie jest konieczne do złożenia zamówienia w sklepie internetowym.
-
Poprzez zarejestrowanie konta klienta oraz akceptację postanowień Regulaminu klient składa oświadczenie woli wyrażające zgodę na świadczenie drogą elektroniczną usług prowadzenia konta klienta zgodnie z postanowieniami Regulaminu.
-
Podczas rejestracji konta klienta wprowadza on ustalone przez siebie i znane tylko sobie login i hasło. Klient ma obowiązek dbać, aby jego login i hasło pozostały poufne, a w szczególności nie może ich udostępniać osobom nieuprawnionym.
-
Klient powinien w celu rejestracji konta klienta:
-
wypełnić formularz rejestracyjny znajdujący się w sklepie internetowym;
-
wypełnić wszystkie pola formularza oznaczone gwiazdką jako obowiązkowe;
-
zaakceptować Regulamin.
-
-
Dane wpisane do formularza rejestracyjnego podczas rejestracji konta klienta powinny dotyczyć klienta oraz powinny być prawdziwe.
-
Podczas rejestracji konta klienta na wskazany we wniosku rejestracyjnym adres elektroniczny wysłane zostanie potwierdzenie rejestracji konta klienta w sklepie internetowym, z prośbą o zweryfikowanie danych i zakończenie rejestracji konta klienta. Z tą chwilą zawarta zostaje umowa o świadczenie drogą elektroniczną usługi prowadzenia konta klienta, klient zaś uzyskuje możliwość dostępu do konta klienta i dokonywania zmian podanych podczas rejestracji danych.
-
Sprzedawca może odmówić przyjęcie rejestracji konta klienta i zawarcia umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną z ważnych przyczyn.
§5 ZAMÓWIENIA I ICH REALIZACJA
-
Zamówienia można składać za pośrednictwem elektronicznego formularza zamówienia dostępnego w sklepie internetowym przez całą dobę 7 dni w tygodniu.
-
Klient może złożyć zamówienie po zalogowaniu się do konta klienta bądź bez konta poprzez podanie danych wskazanych w elektronicznym formularzu zamówienia niezbędnych do realizacji zamówienia.
-
Celem złożenia zamówienia za pośrednictwem sklepu internetowego klient dodaje wybrane przez siebie towary do koszyka, dokonując wyboru rodzaju i liczby towarów oraz naciskając przycisk „Dodaj do koszyka” oraz podejmuje inne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane klientowi komunikaty, w tym wskazuje formę płatności. Następnie klient składa zamówienie przez wysłanie elektronicznego formularza zamówienia do sprzedawcy, wybierając na stronie internetowej sklepu internetowego przycisk „Zamówienie z obowiązkiem zapłaty” (lub jemu równoważny). W celu złożenia zamówienia konieczna jest uprzednia akceptacja postanowień Regulaminu przez klienta. W podsumowaniu zamówienia, przed jego wysyłką do sprzedawcy, klient otrzymuje informację o głównych cechach zamawianych towarów i łącznym koszcie zamówienia, czyli cenie za wybrany towar.
-
Wysłanie zamówienia przez klienta stanowi złożenie sprzedawcy oferty zawarcia umowy sprzedaży towarów będących przedmiotem zamówienia.
-
Po złożeniu zamówienia sprzedawca przesyła na podany przez klienta adres elektroniczny informację o przyjęciu zamówienia do realizacji. Informacja ta stanowi oświadczenie sprzedawcy o przyjęciu oferty, co jest równoznaczne z zawarciem przez strony umowy sprzedaży.
-
Wiążąca i ostateczna jest cena podana w koszyku w chwili składania zamówienia przez Klienta.
-
Za zamówienie złożone w sklepie internetowym klient może zapłacić:
-
z góry – przelewem tradycyjnym na rachunek płatniczy Sprzedawcy nr 72 1950 0001 2006 0035 7835 0001 albo przy pomocy płatności elektronicznych i płatności kartą płatniczą za pośrednictwem operatorów płatności elektronicznych.
-
-
Klient, dokonując płatności, zostanie poinformowany o jej wysokości bezpośrednio przed jej dokonaniem, a także o dostępnych metodach płatności oraz o danych operatora realizującego płatności. Szczegółowy regulamin dokonywania płatności za pośrednictwem operatorów realizujących płatności elektroniczne dostępny jest na stronie internetowej danego operatora.
-
W celu dokonania płatności za pośrednictwem operatora płatności elektronicznej klient powinien postępować zgodnie z instrukcjami podawanymi przez operatora płatności elektronicznych, do którego zostanie przekierowany ze sklepu Internetowego, oraz niezwłocznie dokonać zapłaty za złożone zamówienie.
-
Klient oświadcza, że wyraża zgodę na stosowanie i przekazywanie przez usługodawcę faktur elektronicznych niewymagających podpisów stron w formacie pdf poprzez wysyłanie ich na wskazany przez klienta adres elektroniczny. Sprzedawca dostarcza klientowi fakturę drogą elektroniczną niezwłocznie po otrzymaniu płatności za zamówienie.
-
Sprzedawca zamieszcza w sklepie internetowym informację o liczbie dni roboczych potrzebnych do wysłania na adres elektroniczny klienta materiałów szkoleniowych, linków, loginów i hasła dostępu do nich, a po zakończeniu szkolenia – zaświadczenia o jego ukończeniu.
-
Klient powinien sprawdzić, czy otrzymane linki, loginy i hasła są poprawne oraz czy nie ma problemów z otwarciem przesłanych plików. Jeśli coś nie działa poprawnie, należy poinformować o tym sprzedawcę, wysyłając mejla na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
-
Sprzedawca zastrzega maksymalny czas realizacji zamówienia wynoszący 3 dni robocze od dnia otrzymania płatności. Po bezskutecznym upływie tego terminu klient może anulować zamówienie poprzez przesłanie do Sprzedawcy oświadczenia o anulowaniu zamówienia. W takim przypadku Sprzedawca niezwłocznie zwraca klientowi będącemu Konsumentem wszystkie dokonane przez niego płatności.
-
Jeśli zamawiający chce otrzymać fakturę, powinien podać wszystkie niezbędne dane, składając zamówienie, ewentualnie wysłać sprzedającemu stosowną informację, np. za pośrednictwem poczty elektronicznej bezpośrednio po dokonanym zakupie.
§6 ROZWIĄZANIE I WYGAŚNIĘCIE UMOWY O ŚWIADCZENIE USŁUG
-
Niniejszy rozdział nie dotyczy umów sprzedaży, lecz ma zastosowanie wyłącznie do umów o świadczenie drogą elektroniczną usług prowadzenia konta klienta.
-
Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną może zostać rozwiązana przez klienta w każdym czasie za pośrednictwem sklepu internetowego. Sprzedawca dokona potwierdzenia rozwiązania umowy poprzez wysłanie klientowi wiadomości na adres elektroniczny wskazany przez klienta w koncie klienta.
-
Sprzedawca ma prawo wypowiedzieć umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną w każdym czasie z ważnych przyczyn za 14-dniowym okresem wypowiedzenia. Sprzedawca wypowiada umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną poprzez wysłanie do klienta stosownego oświadczenia woli na adres elektroniczny wskazany przez klienta w koncie klienta.
-
Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną wygasa w razie:
-
śmierci albo likwidacji klienta;
-
Likwidacji sprzedawcy albo zaprzestania prowadzenia przez sprzedawcę działalności gospodarczej.
-
§7 OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
-
Sprzedawca jako administrator danych osobowych dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie możliwe środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami prawa, w tym RODO.
-
Sprzedawca korzysta w ramach sklepu internetowego z plików cookies i innych podobnych technologii, żeby poprawić efektywność i zaproponować Klientowi coraz doskonalsze funkcjonalności sklepu internetowego oraz bardziej dopasowane reklamy. Jeśli Klient nie zgadza się na zapisywanie i odbieranie informacji w plikach cookies, może on zmienić zasady dotyczące plików cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej lub zastosowanie tzw. opt-out na stronie dostawcy danego rozwiązania technologicznego.
-
Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych przez sprzedawcę znajduje się w Polityce prywatności.
§8 ODPOWIEDZIALNOŚĆ
-
Klient zobowiązany jest korzystać ze sklepu internetowego zgodnie z jego przeznaczeniem i powstrzymać się od wszelkiej działalności, która mogłaby zakłócić jego prawidłowe funkcjonowanie.
-
Klientowi zakazuje się wprowadzania do obszaru sklepu internetowego treści o charakterze bezprawnym. Klient ponosi pełną odpowiedzialność za poprawność, zakres, kompletność, treść i zgodność z przepisami prawa danych wprowadzonych i przechowywanych w koncie klienta.
-
W zakresie dozwolonym przepisami prawa sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za:
-
blokowanie przez administratorów serwerów pocztowych, które obsługują wiadomości e-mail klienta, przesyłane wiadomości sprzedawcy na adres elektroniczny klienta oraz za usuwanie i blokowanie wiadomości e-mail wysłanych przez sprzedającego przez oprogramowanie zainstalowane na sprzęcie komputerowym używanym przez klienta;
-
nieprawidłowe działanie sklepu internetowego wynikające z okoliczności, że sprzęt komputerowy, oprogramowanie lub dostęp do Internetu klienta nie spełniają wymagań technicznych wskazanych w Regulaminie;
-
konsekwencje podania przez klienta błędnych lub niezgodnych z prawdą danych klienta przy rejestracji konta klienta lub składaniu zamówienia.
-
-
Sklep internetowy może zawierać odnośniki do innych witryn internetowych. Sprzedawca nie odpowiada za treść, formę oraz poprawność informacji zawartych w tych odnośnikach. Przeglądanie zawartości odnośników odbywa się na własne ryzyko Klienta.
-
Sprzedawca zastrzega sobie prawo umieszczania w dowolnej części sklepu internetowego treści reklamowych w formach stosowanych w Internecie. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za treści reklamowe zamieszczane w sklepie internetowym oraz za wynikające z tego tytułu roszczenia osób trzecich.
-
Z zastrzeżeniem bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, w maksymalnym dopuszczalnym przez prawo zakresie odpowiedzialność sprzedawcy za szkody wyrządzone klientom niebędącym konsumentami ogranicza się do kwoty, jaką taki klient zapłacił sprzedawcy za nabycie danego towaru, niezależnie od źródła i podstawy prawnej roszczenia klienta niebędącego konsumentem, a także wyłączona jest odpowiedzialność z tytułu utraconych korzyści.
§ 9 ODSTĄPIENIE OD UMOWY SPRZEDAŻY
-
Ponieważ przedmiotem sprzedaży są treści cyfrowe, konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży po otrzymaniu zamówionych materiałów, jeśli są one wolne od wad.
-
Odstąpienie od umowy jest możliwe jedynie, zanim materiały zostały wysłane na podany w zamówieniu / w profilu konsumenta adres e-mail.
-
Aby odstąpienia od umowy sprzedaży było skuteczne, wystarczy, aby konsument wysłał na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oświadczenie o odstąpieniu.
-
Jeżeli konsument skorzysta z tej możliwości, sprzedawca prześle konsumentowi niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy.
-
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży konsument może sformułować w następujący sposób (zachowanie poniższej formuły nie jest jednak obowiązkowe):
Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży
Nazwa Sprzedawcy: Ewa Wojtyra Etekst
Adres Sprzedawcy: ul. Lektykarska 44, 01-687 Warszawa
e-mail Sprzedawcy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Niniejszym odstępuję od zawartej przeze mnie umowy zakupu następujących towarów: ____________________________________________________
zamówionych w dniu ____________________________________
Imię i Nazwisko Konsumenta/-ów: ____________________________________________
Data: ___________________________________________________________________
-
W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży umowa jest uważana za niezawartą.
-
Sprzedawca zwróci konsumentowi wszelkie otrzymane płatności związane z umową sprzedaży, od której konsument odstępuje.
-
Sprzedawca dokona zwrotu płatności otrzymanych od konsumenta w ciągu 3 dni roboczych. Zwrot płatności nastąpi tym samym kanałem płatności, jakiego konsument użył celem zapłaty za towar, o ile sprzedawca i konsument nie uzgodnią inaczej.
§10 WADY TOWARU. REKLAMACJE
-
Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć klientowi towar wolny od wad.
-
Sprzedawca odpowiada wobec klienta, na zasadzie rękojmi, za błędy merytoryczne w wysłanych materiałach oraz za uszkodzenia plików, uniemożliwiające ich odczytanie/odsłuchanie.
-
Konsument ma prawo żądać obniżenia ceny, ponownego przesłania materiałów, a w wypadku błędów merytorycznych odstąpienia od umowy sprzedaży. Niniejsze uprawnienie przysługuje również klientowi będącemu osobą fizyczną zawierającemu umowę bezpośrednio związaną z jego działalnością gospodarczą.
-
Klient może zgłaszać reklamacje i informacje związane z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przez sprzedawcę umowy sprzedaży, w tym wadami towaru lub świadczeniem usług drogą elektroniczną określonych w Regulaminie, wysyłając wiadomość na adres elektroniczny sprzedawcy biuro@supernauczyciel.
-
Celem sprawnego rozpatrzenia zgłoszenia reklamacyjnego powinno ono zawierać:
-
dane zgłaszającego reklamację (imię i nazwisko/nazwę i adres klienta, adres elektroniczny);
-
opis zdarzenia będącego podstawą reklamacji;
-
oczekiwania klienta co do sposobu zaspokojenia żądania reklamacyjnego;
-
dowód zakupu, jeśli reklamacja dotyczy zamówionego towaru.
-
-
Sprzedawca w ciągu 14 (czternastu) dni kalendarzowych od otrzymania kompletnego zgłoszenia reklamacyjnego ustosunkuje się do reklamacji klienta i powiadomi go o dalszych działaniach związanych z rozpatrywaną reklamacją.
-
Klient otrzyma informację o sposobie rozpatrzenia reklamacji drogą korespondencji elektronicznej, na adres elektroniczny podany w zgłoszeniu reklamacyjnym.
§11 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
-
Niniejszy Regulamin wchodzi w życie dnia …………………...
-
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do jednostronnej zmiany postanowień Regulaminu, bez konieczności uzasadniania przyczyn takiej zmiany, i jednocześnie zobowiązuje się do informowania klienta o każdorazowej zmianie Regulaminu poprzez umieszczenie jednolitego tekstu Regulaminu na stronie Regulamin sklepu. Zmiany Regulaminu nie mają wpływu na zamówienia złożone przez klienta przed wejściem w życie zmian Regulaminu – zamówienia takie są realizowane według postanowień Regulaminu obowiązującego w dacie składania zamówienia.
-
Zmiany dokonane w Regulaminie wchodzą w życie z upływem 7 dni od momentu udostępnienia ich treści na stronie Regulamin sklepu. W razie gdy klient nie akceptuje nowej treści Regulaminu ma obowiązek zawiadomić o tym fakcie sprzedawcę, co skutkuje rozwiązaniem umowy o świadczenie usługi prowadzenia konta klienta zgodnie z postanowieniami §6 Regulaminu.
-
W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie będą miały odpowiednie przepisy prawa polskiego, w szczególności przepisy Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1740 ze zm.) oraz przepisy Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2020 r., poz. 287ze zm.).
-
Wszelkie spory wynikłe na tle wykonywania umowy sprzedaży strony będą starały się rozwiązać polubownie. W przypadku braku porozumienia stron będących przedsiębiorcami co do polubownego rozwiązania sporu w terminie 60 dni od daty zgłoszenia roszczenia, właściwym do ostatecznego rozstrzygnięcia sporu będzie sąd właściwy miejscowo dla siedziby sprzedawcy.
-
Sprzedawca informuje klienta będącego konsumentem o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Należą do nich w szczególności:
-
stały, polubowny sąd konsumencki działający przy Inspekcji Handlowej
-
postępowanie mediacyjne w sprawie polubownego zakończenia sporu między klientem a sprzedawcą, które prowadzone jest przed wojewódzkim inspektorem Inspekcji Handlowej;
-
pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między klientem a sprzedawcą udzielana przez właściwego, powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów.
-
platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR) dostępna pod adresem https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage
-